Ett helt år

Jaa, det har faktiskt gått över ett helt år. 12 månader. 365 dagar. Hur gick det till? Förra hösten var såååååå lång. Vi väntade, väntade och längtade.

Sen var hon här. Och nu har det gått ett helt år. Lillskruttan har gått från att vara en pytteliten, blek bebis. Som inte kunde gå. Äta fast föda eller prata. Till en liten stadig, viljestark liten fröken som äter allt hon får. I rimliga mängder. Hon går sällan men springer, klättrar och hoppar desto mer. Hon babblar mest hela tiden, men det är fortfarande inte så mycket vi förstår. Men hon tecknar och kämpar hårt för att få omgivningen att förstå vad hon menar.

Och jag som redan hade en helt fantastisk, otroligt vacker, helt underbar liten unge. Har nu två. Det är helt otroligt.

 

~ av singeladopt på 02 december 2011.

3 svar to “Ett helt år”

  1. Det är otroligt. Fantastiskt. Och hon är så STOR. Insåg förresten när jag såg på programmet igen nu (fått DVD’erna) att jag hade halsbandet från Willebus på mig i 5:an. Tiden går. Du väntar inte längre. Hon har varit här ett helt år.

  2. hej
    Hoppas allt är bra med er 🙂
    Ser att du adopterat från Bulgarien. Jag och min man är sugna på Bulgarien. finns väldigt få forum(familjeliv) med info erfarenheter från andra angående detta land, men så hittade jag din blogg =)

    Hur långt tid tog de totalt fr att blivit medlem till att din dotter fanns hos dig? Bulgarien är ett land du skulle kunna rekommendera till andra?
    Mvh Em

  3. Och snart har det gått två år… så underbart!! ❤

Kommentera

 
